Etusivu


Mitä tehdä jos epäilee potilasvahingon tapahtuneen.


Potilavahinkoilmoituksia tehdään vuosittain jopa 9000 kappaletta.
Potilasvahinko ja mitä tehdä, jos epäilet potilasvahingon tapahtuneen?
Potilasvahinkoja tapahtuu niin kauan, kun ihmiset tekevät hoitoja. Potilasvahinko on hyvin valitettava ja harmia tuottava potilaalle. Myös henkilökunnalle se on myös raskasta. Käsittelyajat ovat pitkiä ja odottavan aika on raskasta. Sama pätee henkilökuntaa, joka myös toivoo päätöstä ja haluaa jatkaa työssään eteenpäin. Potilasvahinkoilmoituksia tehdään vuosittain noin 9000 kappaletta. Jos epäilet potilasvahingon tapahtuneen, niin me autamme asiassa. Potilasasiamiehemme auttaa hakemuksen teossa ja hoitajat antavat kaikki dokumentit hakemuksen tekemiseen. Meiltä saa aina neuvoa asiassa ja sitä annamme mielellämme. Suomessa on hyvä potilasturva ja vakuutukset korvaavat tapahtuneet vahingot. Meilläkin on tapahtunut potilasvahinko. Siitä on jo vuosia ja vahingon tehnyt palveluntuottaja (hammaslääkäri) on toiminut toisella työnantajalla ja paikkakunnalla jo usean vuoden. Tässä välissä myös yrityksessä on vaihtunut hoitajat, vastaava hoitaja, hammaslääkärit, toimitusjohtaja ja vastaanoton osoitekin. Jos asiasta haluaa keskustella tai lisää tietoa, niin minuun voi olla yhteydessä: pasi.karjalainen@dealhr.fi
Lopuksi vielä toivon, että vaikka raskas asia painaisi mieltä, niin henkilökuntaamme voi silti arvostaa ja heihin ei pidä kohdistaa uhkaa tai heidän nimittely ei asiaa edistä. He ovat perheellisiä ihmisiä, jotka tekevät työtänsä.
Terveisin: Toimitusjohtaja Pasi Karjalainen
Julkaisuvapaa